Har I taget de første skridt inden for bæredygtighed, men mangler at se det afspejlet på bundlinjen?
Dette event giver dig viden til at komme godt i gang og implementere go-to-market strategier, der fremhæver dine bæredygtige tiltag, så du kan tiltrække de 85% af danske forbrugere, der prioriterer grønne produkter. Vi dykker bl.a. ned i målgruppeforståelse og hvordan man kommunikerer sine budskaber uden at greenwashe.
Du får konkrete eksempler og inspiration til at gøre bæredygtighed til en konkurrencefordel og skabe bæredygtig vækst for din virksomhed.
Agenda:
08:30 – 09:00 Croissanter og morgenkaffe
09:00 – 09:15 Velkomst
09:15 – 09:45 Oplæg fra Nicolai Broby Eckert, Simon-Kucher
09:45 – 10:00 Pause
10:00 – 10:30 Oplæg fra Isabelle Broddéen, Klappir
10:30 – 11:00 Diskussion i grupper