Markedsføring med The 0-Mission
Et partnerskab med The 0-Mission giver jer en stærk og troværdig historie om jeres klimaindsats – uden risiko for greenwashing. Vi ved, at ESG fylder mere i marketing, fordi forbrugere, investorer og samarbejdspartnere efterspørger reel handling. Men det kan være udfordrende at kommunikere bæredygtighed på en måde, der er både engagerende og faktabaseret.
Vi hjælper jer med at formidle jeres indsats klart og effektivt, så I får en gennemsigtig løsning, der sikrer, at jeres budskab ikke kun lyder godt, men også holder til kritisk granskning.
Med The 0-Mission får I mere end et grønt tiltag – I får et markedsføringsværktøj, der styrker jeres brand og bygger tillid.
Udfyld formularen her, så kontakter vi dig
Mangler I en let måde at få grøn strøm i jeres virksomhed og samtidig bidrage til udbygningen af grøn strøm i Danmark? Så lad os tage en uforpligtende snak.
Noget med at det er dyrt

57% handler
klimabevidst ind
57% af danske forbrugere tager hensyn til miljø og klima når de køber ind, og 66% vil gerne tage større hensyn – men de synes det er svært at gennemskue om en vare er mere eller mindre klimavenlig end alternativet.
47% af B2B-indkøbere
tjekker klimadata
Bæredygtighed er afgørende for B2B indkøbere – hver anden har det som et direkte kriterie. De skal selv rapportere på klima så jo lettere du som underleverandør er at samarbejde med.
21% undlader at
kommunikere
Selvom reelle bæredygtige tiltag er afgørende for både private forbrugere og virksomheder undlader 21% helt at kommunikere om deres tiltag af frygt for at blive anklaget for greenwashing. De der formår at kommunikere på en troværdig måde får dermed en konkurrencemæssig fordel.
Marketing uden greenwashing
The 0-Mission sikrer, at I kan tale om vores samarbejde uden risiko for greenwashing. Vi leverer de klare budskaber til jer fortalt i infografikker, infoskærme, company slides og opslag til sociale medier. Målet er at I kan kommunikere korrekt og stærkt – og føle jer sikre på at der ikke er tale om greenwashiing
- Flere privatfinansieret solparker
- Mindre kul og gas i elnettet
- Fokus på biodiversitet i parkerne
Synlighed
Som partner hos The 0-Mission får I jeres egen dedikerede partnerskabsside på vores domæne. Gennem siden sender I et stærkt signal til kunder og partnere om at I tager situationen alvorligt. Vi linker til jeres domæne fra siden. Det øger jeres egen page authority og sikrer at I rangerer højere på google uden at skulle betale for annoncer.
- Flere privatfinansieret solparker
- Mindre kul og gas i elnettet
- Fokus på biodiversitet i parkerne
Noget tredje
Ifølge Dansk Erhverv vælger unge talenter mellem 18 og 29 år i højere grad at arbejde hos virksomheder der stiller bæredygtighedskrav til deres leverandører.
Hele 71% af denne aldersgruppe arbejder i virksomheder med en klar bæredygtighedspolitik. Du risikerer altså at tabe talenter til konkurrenterne, hvis du ikke arbejder aktivt med bæredygtighed.
- Flere privatfinansieret solparker
- Mindre kul og gas i elnettet
- Fokus på biodiversitet i parkerne
Har du flere spørgsmål?
Ræk endelig ud og book et møde herunder med Thomas når det passer dig bedst.