Som partner hos The 0-Mission får du adgang til en række værktøjer, der gør det let for jer at lancere nyheden om vores partnerskab. Blandt ressourcer du får adgang til, er infografikker billeder fra solparken billeder, hvor jeres egne billeder overlejres med The 0-Mission-logoet.
Disse værktøjer er ideelle til at visualisere jeres bidrag og engagement i bæredygtighed på sociale medier, præsentationer og nyhedsbreve.
Lancer nyheden på jeres sociale medier
Det er oplagt at dele nyheden om vores partnerskab med jeres medarbejdere, kunder og interessenter på jeres sociale medier – f.eks. LinkedIn, Instagram eller Facebook.

Vi tilbyder at overlejre et af jeres egne billeder med The 0-Mission flaget, for på den måde visuelt at signalere vores partnerskab. I bunden af denne denne post anviser vi hvordan.
Det fungerer bedst hvis I kombinerer billedet med jeres egen tekst, der afspejler virksomhedens tone of voice, men I kan tage udgangspunkt i denne:
“Vi er stolte over at annoncere vores partnerskab med @The 0-Mission! Via The 0-Mission abonnerer vi på en solpark i Vandel ved Vejle, der er opført uden statsstøtte. Dette initiativ bidrager til at der kan opføres mere grøn energi. Følg med og se, hvordan vi sammen gør en forskel.”
Husk at tagge @The 0-Mission på LinkedIn, så kan vi engagere os i jeres indhold, og sikre at I får størst mulig rækkevidde.
Hvis virksomheden har et nyhedsbrev I sender til kunder, er det også et oplagt sted at lancere nyheden. I kan anvende denne tekst som udgangspunkt:
“Kære [kundens navn], Vi er begejstrede for at informere jer om, at vi har indgået et partnerskab med The 0-Mission. Dette partnerskab er en central del af vores strategi for at reducere belastningen af planeten og betyder at vi bidrager til at producere mere solenergi fra en solpark i Vandel ved Vejle. Det betyder at de varer vi leverer til jer har et lavere CO2-aftryk.”
Del nyheden direkte med jeres medarbejdere
Del nyheden med jeres medarbejdere. De fleste er stolte af at arbejde i en virksomhed, der tager ansvar for klima og miljø. Det er særligt afgørende hvis I har behov for at tiltrække veluddannede unge.
Brug de infografikker I modtager til at introducere partnerskabet på et morgenmøde eller igennem et internt nyhedsbrev. Dette vil motivere jeres medarbejdere at vise, hvordan I sammen bidrager til at skabe et lidt grønnere samfund. Samtidig kan det være med til at inspirere medarbejderne til at komme med flere idéer til, hvordan I styrker jeres arbejde henimod større grad af bæredygtighed.
Launch Event
Arranger et launch event for at officielt annoncere vores partnerskab. Under eventet kan I fortælle om vores partnerskab og om alle de andre initiativer I har taget hen imod en mere bæredygtig forretning. Vi stiller gerne op til events og fortæller mere. I kan dele eventet på jeres sociale medier efterfølgende.
Yderligere støtte fra The 0-Mission
Vi forstår vigtigheden af korrekt kommunikation, især når det gælder partnerskaber baseret på bæredygtighedsinitiativer. Vi er derfor altid villige til at gennemgå jeres opslag og pressemeddelelser før offentliggørelse. Dette sikrer, at alle informationer er præcise, og at kommunikationen afspejler vores fælles værdier og mål.
I kan finde mere inspiration til hvordan I præsenterer for forskellige målgrupper her.
Billede til sociale medier
Vi overlejrer et af jeres egne billeder med The 0-Mission logoet. Et sådant billede giver et rigtig godt udgangspunkt for en god post på jeres egne kanaler. Du kan uploade det billede I ønsker at bruge i bunden af denne post, og vil i løbet af en enkelt arbejdstag få et billede, der er klar til de sociale medier, retur.
Vi anbefaler, at I vælger et billede, der skaber engagement hos jeres publikum – gå efter samme type af billeder som I normalt ville poste på virksomhedens instagram profil.

