En partnerskabsside dokumenterer jeres engagement i klimadagsordenen og øger eksponeringen over for både nuværende og potentielle medarbejdere og kunder.
Partnersiden kan bidrage til at åbne døre for nye samarbejder og udviklingsmuligheder. Den styrker også jeres synlighed på google og andre søgemaskiner (SEO) da vi selvfølgelig linker tilbage til jeres egen hjemmeside. De fleste linker selv til partnersiden via et logo i deres website footer.
Partnersiden består af tre elementer.
- Dokumentation for vores samarbejde
- En beskrivelse af jeres virksomhed
- Tal og data, der beskriver vores partnerskab lidt mere indgående.
Før vi kan udarbejde partnersiden har vi brug for et logo og en kort beskrivelse af jeres virksomhed samt et link til jeres hjemmeside. Det hele kan uploades i bunden af denne side. Inden for et par arbejdsdage får I siden retur til godkendelse før vi publicerer.
Krav til logo
Vi skal først og fremmest bruge jeres logo for at kunne skabe partnerskabssiden. I indsender let logoet i JPG eller PNG nederst på siden. Vær opmærksom på at vi skal bruge et fritlagt logo i mørke farver.


Krav til beskrivelse
Herudover har vi brug for en kort tekst om jeres virksomhed. Det er vigtigt at teksten beskriver virksomhedens formål kort og præcist (max 430 karakterer). Inkluderer gerne et relevant aspekt af virksomhedens bæredygtighedsmål.
Skriv om virksomheden i 3. person. Dvs. undgå en beskrivelse der hedder: “Vores hovedfokus er den akutte og kritisk syge patient”, skriv istedet “Virksomens hovedfokus er den akutte og kritisk syge patient”.
Oplys som sidste del af teksten hvilken URL hos jer, partnersiden skal linke til. Det hele indsendes via nedenstående link.
Godkendelse
Så snart I har sendt logo og tekst til partnersiden laver vi den fulde side til jer. I har den inden for et par arbejdsdage. Vi publicerer den selvfølgelig ikke før I har godkendt den i sin helhed.