Employer Branding med The 0-Mission
Med The 0-Mission viser I medarbejderne, at I tager jeres klimaansvar alvorligt og I får et forspring når det gælder rekruttering.
Unge medarbejdere prioriterer jeres klimaindsats højt – også ofte højere end lønnen. Alligevel glemmer mange deres klimaindsats i employer branding strategien. Begå ikke denne fejl. Gennem vores partnerskab bidrager I at udbygge vedvarende energi i Danmark – en indsats, medarbejderne kan være stolte af.
Lad os hjælpe jer med at gøre klimaansvar til en del af jeres HR-strategi.
Udfyld formularen her, så kontakter vi dig
Mangler I en let måde at nedbringe jeres CO2 udledning og samtidig bidrage til udbygningen af vedvarende energi i Danmark? Så lad os tage en uforpligtende snak.
Det kan godt betale sig
Unge prioriterer klima
76% af europæere under 30 vægter klimaansvar når de vælger arbejdsgiver. For 22% er det topprioritet.
Drop lønkapløbet
59% af virksomheder skruer op for løn og vilkår for at styrke tiltrækningsevnen. Det øger omkostningerne.
Tab koster dyrt
Rekruttering, onboarding og oplæring af en ny medarbejder koster mellem 40-200% af årslønnen.
Styrk medarbejdernes engagement
Gør medarbejderne stolte af jeres impact med The 0-Mission. Besøg i solparken giver en håndgribelig oplevelse af den grønne omstilling. Vi leverer også infografikker og indhold til interne skærme, så jeres klimahandling bliver synlig i hverdagen.
- Flere privatfinansieret solparker
- Mindre kul og gas i elnettet
- Fokus på biodiversitet i parkerne
Jeres ESG-arbejde påvirker rekruttering
Ifølge Dansk Erhverv og Deloitte stiller unge talenter i stigende grad krav til de virksomheder, de vil arbejde i.
Mere end 70% foretrækker at arbejde i virksomheder med en stærk ESG-strategi, og er endda villige til at gå på kompromis med lønnen.
I risikerer altså at tabe talenter til konkurrenterne, hvis ikke I arbejder aktivt med den grønne omstilling.
Har du flere spørgsmål?
Ræk ud og book et møde herunder med Thomas når det passer dig bedst.